Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Krzesińskie F-16 przed budynkiem wojskowego portu lotniczego w Łasku. W tle stara wieża kontroli lotów. Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
W samo południe. Fot. B.Bera/RBSphotos.comFot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Amerykański F-16 kołuje przed szpalerem Jastrzębi przed wylotem na poligon. Fot. B.Bera/RBSphotos.comFot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Piękny, klasyczny F-16D z AV-DET w mocnej konfiguracji: dwie rakiety AMRAAM, jedna Sidewinder, zasobnik ACMI, dwie laserowo kierowane bomby Paveway oraz trzy zbiorniki paliwa. Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Powrót z poligonu Nadarzyce. Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Zwróćcie uwagę na dyskretne tygrysie motywy - maszyna należy do 6. Eskadry. Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Jastrząb w konfiguracji air to air z czterema rakietami AIM-120 AMRAAM. Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com
Pozdrowienia od pilota Jastrzębia dla fanów ZOOM. Fot. Bartek Bera/RBSphotos.com